Re: GTS ile jeszcze?

Autor: Łukasz Morawski <lukasz_at_lukaszmorawski-U-S-U-N-.net>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 22:13:36 MET DST

Tomek pisze:
> Jest tak źle, że dziś zacząłem szukać kiedy kończy mi się umowa ...
> twierdzą że gdzieś mają uwalony światłowód w niemczech ... ale myślę że
> to zbyt długo jak na światło i to jeszcze w niemczech.

Niestety pomimo tego, że nie jestem ich klientem - również to odczuwam.
Korzystam ze wspaniałych usług Inotela. Dzisiaj dostałem informację od
technika Inotela, że do jutra maksymalnie GTS ma usunąć usterkę.
Otrzymałem informację, że mają problemy z jakimś routerem, nic nie było
mowy o światłowodzie :)

--
Pozdrawiam,
Łukasz Morawski