Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 00:18:20 MET DST

Dnia piątek, 24 sierpnia 2007 23:46, Krzysztof Oledzki napisał(a):

> Ciekawe, w jakim niby celu? Przecież to sporo roboty dla routera...

Przepraszam, że tak ni z gruszki ni z pietruszki wypadłem z dziwną
odpowiedzią, temat nawiązuje jednak po części do mojego postu z 27 czerwca
2007 "Netia i Niemcy", ale do rzeczy....

Nie mam pojęcia w jakim celu, nie czuję się władny cytowania tutaj mojej
korespondencji z nimi (zresztą i tak się nie tłumaczyli, tylko stwierdzili
fakt). Dość, że styki z zagranicą śmierdzą traffic shapingiem rodem z
najgorszego urynanetu (a miałem przyjemność administrować nieco większą
osiedlówką i tak "kreatywnie" usług to nie świadczyliśmy nawet domowym
odbiorcom), np. w zależności od różnych portów źródłowych i docelowych
transfer na łączu 2Mbit po scp wynosił przy niektórych kombinacjach
maksimum 10-20kB/s, przy innych zaś łączę się dało bez problemu wysycić.
Ten problem po kilku moich e-mailach rozwiązali, nie potwierdzając ani jego
zgłoszenia ani naprawienia (samo się pewnego dnia naprawiło, ale ładnie
napisałem e-maila i podziękowałem za naprawienie tego), ale o zerowy ToS
rzucam jak grochem o ścianę od kilku miesięcy, a że chcemy między polskim,
a niemieckim oddziałem firmy przegrywać nieco danych po scp równocześnie
pracując zdalnie (kilkanaście-dziesiąt sesji ssh naszych pracowników) to
mnie już cholera bierze (od Netii mamy symetryczne 2Mbit, gdzie
rozróżnienie scp od ssh bardzo by się przydało).

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD    |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |