Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: KvS <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 14:30:52 MET DST

W artykule news:fa7pav$71f$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Bohdan z adresu <twarbo@poczta.onet.pl> napociwszy(a) się,
nastukał(a) w klawiaturę:

> NIE jesteś w błędzie :-)
> Dzieli nas okolo 70 km, ale te same routery nas obsługują.
> I ja też widziałem widziałem różnice o których piszesz - Neo chodziło

Te dalsze routery to może i są takie same, ale pierwszy router jest inny dla
IDSL i inny dla Neostrady. Niekiedy zdarza się że router od Neostrady jest
przeciążony bo zbyt dużo neostrad na nim wisi, więc w takim przypadku
logiczne jest że IDSL będzie działał znacznie lepiej, bo w przypadku DSLi
raczej nie dopuszczają do przeciążeń routerów, wiadomo jest to łącze
skierowane głównie do firm, a Neostrada jako łącze dla end-usera jest
traktowane z mniejszym priorytetem w przypadku gdy się coś przypycha... Tak
to przynajmniej wg mnie wygląda. Zresztą wystarczy porównać wynik tracerouta
z Neo i IDSLa jęśli obie usługi są podłączone do tej samej centrali.

--
p.
KvS