Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: Bohdan <twarbo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 23:41:03 MET DST

Użytkownik "meer"

> Jeszcze jedno: zawsze byłem przekonany, że ruch z iDSL jest w pewien
> sposób uprzywilejowany czy też korzysta z nieco innych kawałków
> infrastruktury. Widziałem na własne oczy przykłady sporych różnic w
> działaniu neostrady i iDSL w tym samym czasie, w tym samym budynku. Czy
> jestem w błędzie?

NIE jesteś w błędzie :-)
Dzieli nas okolo 70 km, ale te same routery nas obsługują.
I ja też widziałem widziałem różnice o których piszesz - Neo chodziło gorzej
od SDI, a w tym samym czasie SDI i iDSL zasuwały na swoich maksymalnych
obrotach.
iDSL korzysta z tej samej infrastruktury co Neo i cześciowo co SDI.
Klient płaci drogo za SDI lub iDSL'a, ale za to korzysta z usługi o znaczne
stabilniejszych parametrach, stałym IP i lepszej obsłudze technicznej.

Bohdan