Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 23:27:41 MET DST

meer wrote:

> Jeszcze jedno: zawsze byłem przekonany, że ruch z iDSL jest w pewien
> sposób uprzywilejowany czy też korzysta z nieco innych kawałków
> infrastruktury. Widziałem na własne oczy przykłady sporych różnic w
> działaniu neostrady i iDSL w tym samym czasie, w tym samym budynku. Czy
> jestem w błędzie?

Podobno neostradę podłączają w ciemno, natomiast pod idsl mierzą
parametry kabla żeby łącze działało stabilnie. O dalszy odcinek bym się
nie martwił. Niestety usuwanie awarii idsl nie działa w weekendy. Od
ostatniej chyba zmiany regulaminu serwisanci pracują od poniedziałku do
piątku.
Znam z autopsji. W zeszłym tygodniu, w nocy z piątku na sobotę, jakieś
drobne pijaczki wyszarpały mi kabel z głowicy. Druty zostały wetknięte z
powrotem w łączówkę dopiero w poniedziałek. I muszę się cieszyć.

--
Olek