Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: sqniC <sqnic_at_nospam.irc.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 18:56:21 MET DST

meer pisze:

> Czy warto przesiąść się z neostrady na InternetDSL czy lepiej jednak
> kombinować z multimo/netią/łotewer? Moja "zasłyszana" opinia o iDSL jest
> bardzo dobra, podobno łącza nie sprawiają żadnych problemów i działają
> zgodnie z oczekiwaniami. Także standardowy modem od tepsy dałby radę,
> mam jedynie do podłączenia dwa firmowe komputery po sieci lokalnej.

iDSL i neostrada roznia sie jedynie detalami takie jak stale ip, pozatym
to ta sama technolgia. Multimo / netia i "łotewer" nic nie zmieni w
Twoim przypadku a moze nawet pogorszyc gdyz i tak bedzie ofoerowane
przez infrastrukture tpsa na tej samej lini ktora masz. Ba nawet
bedziesz wpiety w ten sam port...
Poszukaj moze lepiej jakiegos mniejszego operatora lokalnego, albo zmien
  rowniez linie telefoniczna na netie i licz na to ze bedzie dzialac ok :)

p.
seba