Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać

Autor: meer <spam_at_no.thanks>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 14:33:21 MET DST

Witam

Kończy mi się umowa na neostradę, w ciągu tygodnia muszę dokonać decyzji
co do zmiany usługi. Zmienię na pewno, bo działanie neostrady doprowadza
mnie do białej gorączki...

Początkowo myślałem o zmianie na coś w stylu multimo lub netii, ale
wiele słyszałem o problemach z przenosinami, ponadto jakość takiego
łącza nie będzie ani trochę wyższa, niż neo (tak sądzę, w końcu to te
same kable i część infrastruktury plus problemy sprawiane przez TP przy
przejściu).

Zależy mi na:

- bardzo szybkiej migracji
- stałym adresie IP
- dużej stabilności łącza
- braku kwiatków w stylu neostradowych pingów 500ms do pierwszego rutera
- poziomie obsługi wyższym niż przypadkowi studenci na blueline
- świętym spokoju

Nie zależy mi na kosmicznych prędkościach, wystarczy zwykłe 1024/256.

Z powyższych względów wziąłem pod uwagę przesiadkę wewnątrz tepsy, co
oszczędziło by mi pewnie wielu kłopotów.

Czy warto przesiąść się z neostrady na InternetDSL czy lepiej jednak
kombinować z multimo/netią/łotewer? Moja "zasłyszana" opinia o iDSL jest
bardzo dobra, podobno łącza nie sprawiają żadnych problemów i działają
zgodnie z oczekiwaniami. Także standardowy modem od tepsy dałby radę,
mam jedynie do podłączenia dwa firmowe komputery po sieci lokalnej.

--
meer