Re: ruch w IX'ach

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 19:40:06 MET DST

> eee... widzę tylko jeden (WIX), ale mam problemy z czytaniem ze
> zrozumieniem, więc może coś przeoczyłem

Na tej liscie w podanym linku jest WIX, ale oprocz WIX-a jest jeszcze PL-IX.

> pewnie uwzględnienie innych niż WIX iksów poprawiło by sytuację...

Moze gdyby byl jeden punkt wymiany w Warszawie to moze by to znacznie
inaczej wygladalo. Ale i tak jest to bardzo ciekawe w porownaniu do naszych
poludniowych sasiadow.

> PL-IX (pl-ix.pl) pokazuje 56 membersów i ponad 7G ruchu
> AC-X (acx.pl) pokazuje ponad 12 G ruchu, liczby użytkowników nie pokazuje,
> ale należy ją w czwartek oszacować na sześćdziesięciukilku
>
> Pozdrowienia,
> Darek Wichniewicz
> --

Byc moze wlasnie w duzym stopniu postawa TPNet na to wplywa. Kazdy, kto chce
z nimi wymieniac ruch musi to robic poza wspomnianymi wezlami.