Re: ruch w IX'ach

Autor: Darek Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 19:10:19 MET DST

Wojciech Apel pisze:
> Jak to się dzieje, że dwa polskie IX'y

eee... widzę tylko jeden (WIX), ale mam problemy z czytaniem ze
zrozumieniem, więc może coś przeoczyłem

> są tak daleko w tyle za Pragą,
> Budapesztem a nawet Bratysławą i Bukaresztem?
>
> Czechów jest kilka milionów (chyba 4), Słowaków mniej, Rumunia ma znacznie
> mniej PeCetów niż jest w Warszawie a jednak?

pewnie uwzględnienie innych niż WIX iksów poprawiło by sytuację...

PL-IX (pl-ix.pl) pokazuje 56 membersów i ponad 7G ruchu
AC-X (acx.pl) pokazuje ponad 12 G ruchu, liczby użytkowników nie
pokazuje, ale należy ją w czwartek oszacować na sześćdziesięciukilku

Pozdrowienia,
Darek Wichniewicz