Re: Telwizja internetowa

Autor: 123qwe <intermaniak_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 09:49:06 MET DST

Witam,
Przeczytałem na grupach ich jest Pan zainteresowany uruchomieniem
usługi streamingu TV. Możemy zaoferować Panu taką usługę w Polsce w
cenie bardzo atrakcyjnej.
Wszystko zależy od jakości obrazu, jego poklatkowości oraz ilości
połączeń. Wspominał Pan na grupie o około 1000 jednoczesnych
oglądających.
Możemy na początek np. możemy zagwarantować około:
- 300 oglądających w cenie około 10 tyś zł miesięcznie,
- 500 oglądających w cenie około 13 tyś zł miesięcznie,
- 1000 oglądających w cenie około 18-19 tyś zł miesięcznie.
Oczywiście dokładne ceny możemy omówić na spotkaniu bądź podczas
rozmowy telefonicznej.
Posiadamy gotowe rozwiązanie technologiczne. Wystarczy tylko je
uruchomić. Przykład streamu "na żywo" z kamery AXIS można zobaczyć pod
adresem www.webcamera.pl/demo .
Jakość obrazu (poklatkowość) jest sztucznie obniżona, możemy
zaoferować pełne 24 klatki na sekundę w każdej z podanych tam
rozdzielczości (oczywiście też wybranych przez Pana, nie
zaprezentowanych na stronie). Źródłem może byc obraz na żywo z kamery
Video, różnego rodzaju pliki multimedialne, TV-SAT, płyty DVD i wiele
innych.
Kontakt telefoniczny:
Zink Serwis.
www.zink.com.pl