Re: whois.dns.pl

Autor: Bartłomiej Syryjczyk <guzik_at_anka.net.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 13:19:01 MET DST

On 16 Lip, 13:01, Jarek Pudelko <jarek.pude...@boxnet.ceti.pl> wrote:
> No wiec dowiedzialem sie (napisze wiecej), ze:
>
> 1. Wylaczyli
> 2. Nie wlacza
> 3. Nie powiedza mi czemu
> 4. Jako partner wiem jak sie podlaczyc
> 5. Nasza rozmowa DO NICZEGO NIE PROWADZI.
>
> Hail NASK!

---
Informuje, iz w ubieglym tygodniu zaobserwowalismy probe skopiowania
naszej bazy whois, podobne zachowania cyklicznie obserwujemy rowniez
poprzez kanal partnerski. W zwiazku z tym obecnie baza whois jest
dostepna wylacznie poprzez EPP, nie ma dostepu poprzez protokol
whoisowy. Dodatkowo od dzis nalozone beda limity na liczbe odpytan i
wynosza one 500/dobe dla kazdego Partnera. Z naszych obserwacji
wynika, ze taka liczba odpytan jest wystarczajaca na potrzeby Panstwa
klientow. Baza whois dostepna jest rowniez na stronie www.dns.pl a
informacje o abonentach udostepniane sa zawsze na zyczenie w przypadku
konkretnych procesow i sporow.
---
--
guzik