Re: Netia i SLA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 00:15:40 MET DST

Użyszkodnik Jarek Pudelko napisał:

> U nas podobnie ostatnimi czasy jest. Jakis miesiac temu link padl na 13h.
> Wczoraj na 17h :)

U mnie w oba poprzednie długie weekendy (majowy i czerwcowy) Netia padła i
zdechła. Leżało odpowiednio 4 i 6 dni. Całe szczęście, że mam oprócz nich
jeszcze 3 innych peerów z niemal pełnymi tablicami prefiksów, w związku z
czym awarii nie odczuliśmy. Mało tego - klienci namawiali mnie, żebym tej
Netii nie naprawiał, bo sieć lepiej chodzi bez tego łącza :P

--
TOM TS635-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,