Jarek Pudelko <jarek.pudelko@boxnet.ceti.pl> wrote:
> Mam rowniez dostac oficjalna odpowiedz na zapytanie czemu odkad Netia
> kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie
> awarii sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)
Napisza, ze (cytuje):
"Dziekujemy za podzielenie sie z nami Pana spostrzezeniami. Wszelkie
uwagi sa dla nas niezwykle pomocne pozwalaja bowiem na wprowadzanie
zmian majacych na celu zwiekszenie zadowolenia Klientow..."
Kopiuj/wklej, chyba wszystkie reklamacje z tego roku to mialy, i to
wlasnie byla czesc ustosunkowujaca sie do zarzutow :)
a.
Received on Tue Jul 10 15:35:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Jul 2007 - 15:40:01 MET DST