Re: Netia i SLA

Autor: Wemif <wemif_at_amsnet.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 15:32:40 MET DST
Message-ID: <f701po$7q5$1@jaszczomp.tahoe.pl>

Jarek Pudelko <jarek.pudelko@boxnet.ceti.pl> wrote:

> Mam rowniez dostac oficjalna odpowiedz na zapytanie czemu odkad Netia
> kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie
> awarii sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)

Napisza, ze (cytuje):

"Dziekujemy za podzielenie sie z nami Pana spostrzezeniami. Wszelkie
uwagi sa dla nas niezwykle pomocne pozwalaja bowiem na wprowadzanie
zmian majacych na celu zwiekszenie zadowolenia Klientow..."

Kopiuj/wklej, chyba wszystkie reklamacje z tego roku to mialy, i to
wlasnie byla czesc ustosunkowujaca sie do zarzutow :)

a.
Received on Tue Jul 10 15:35:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Jul 2007 - 15:40:01 MET DST