Re: Netia i SLA

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 22:07:57 MET DST
Message-ID: <f6rgar$43f$1@inews.gazeta.pl>

>> upust i kara swoja droga a czarno na bialym
>> gwarantowany czas usuniecia awarii 4h
>
> nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi ?....
> Dostaniesz pomniejszony rachunek jak się upomnisz i tyle.
>
> W celach marketingowych można wszystko wcisnąć, ale nie o to przecież
> chodzi klientom...

po pierwsze ma dzialac, chyba zaczne stawiac warunki do sla i sensowna kare
a swoja droga po dzisiejszej netii to bez problemu szefostwo podpisze
bgp, numeracje i 2-3 operatorow dodatkowych a jak netia dzis nie naprawi
lacza - a raczej nie naprawi to ma wypowiedzenie jak w banku
Received on Sun Jul 8 22:15:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 08 Jul 2007 - 22:40:02 MET DST