Re: Prosze o opinie o exatel-u

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 09:19:10 MET DST

> drogo czyli 310zł przy 10Mbps
>
> konkurencja poza TP S.A. poniżej lub grubo poniżej 300zł/Mbps.
> Ostatnio już nawet padły oferty <200zł/Mbps ;) i to od dwóch operatorów co
> mnie niezmiernie cieczy i umożliwia mi wybranie najciekawszego operatora
> przy wolumenie ok 15~20Mbps.

 jak chcecie to moge wam obnizyc exatela do/ponizej 200zl/mb przy laczach
powyzej 10mb
procedurka to cesja lacza na posrednika i fv od posrednika zeby zachowac
numeracje ip
posrednikowi zalezy na wolumenie ruchu wiec bedzie na was zarabial
przyslowiowa zlotowke
a reszta bez zmian, z wyjatkiem duzego zwiekszenia SLA - do poziomu
posrednika
czyli naprawa /nie reakcja na awarie tylko naprawa/ w 4-5 h od momentu
zgloszenia
apropo tanich lacz - np futuro tez oferowalo tanie lacza tyle ze okazywalo
sie ze po godz pracy
biura np lacze mialo duzo mniejsza przepustowosc lub okresowo przepustowosc
spadala.
interkonekt kosztuje stala kase wiec nie ma sie co oszukiwac - jak masz za
tanie lacze to
nie dlatego ze operator za ciebie zaplaci tylko albo masz mniejszy
interkonekt do np tp czy
zagranicy albo masz lacze upychane z innymi i jedziecie wspolnie - jeden
wiecej obciazy
drugi ma mniej. jak w neostradzie ;)