Re: home.pl ...

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piachu>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 09:03:46 MET DST

Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości
news:f6feq9$8hk$1@news.supermedia.pl...

> Mail jest wysyłany dwa razy, za pierwszym razem tylko do DATA, ale i tak musi
> być przetworzony w spoolu. Pobrany, odczytany adres. Nawiązane połączenie. Z
> punktu widzenia serwera to jest kolejna wysyłka. Z tym, że za pierwszym razem
> nie ma transmisji danych, inne operacje są prawie takie same.

> Ukradnę Ci 2 zł, to przy twojej pensji jest pomijalnie mało.

Skad wiesz ze pomijalnie? Wiesz ile zarabiam?
Trzymaj sie faktow w dyskusji.
Tak czy inaczej bedziesz zlodziejem jesli ukradniesz cokolwiek.

Greylisting to nie jest kradziez.
Musisz zrozumiec (a wyraznie masz z tym problem)
ze jesli TY chcesz cos do mnie wyslac
i upierasz sie przy tym, musisz *zaakceptowac MOJE warunki przyjecia*
Taka jest cena.
Jedne systemy przyjmuja poczte taniej inne drozej.
Nie wysylaj poczty do tych drogich, nie ma takiego obowiazku.
Proste prawda? Kurierzy tez maja rozne ceny do roznych lokalizacji,
tez cie okradaja jak biora wiecej? Bo masz takie widzimisie ze ma byc taniej?

Nie podoba sie, nie wysylaj, albo znajdz tanszy sposob, a nie placz.

> Kilkaset maili dodatkowo w kolejce jest wkurzające. Jest ich kilkaset, bo na
> szczeście nie wszyscy stosują to !@#$%.

ROTFL :)

> Radośnie nie potrafisz zrozumieć, że greylisting to zwalania roboty na cudze
> serwery i dodatkowe ich obciążanie. Niezależnie jak duże to jest obciążenie,
> to nie jest fair.

Podziekuj spamerom.
EOT.

--