Re: home.pl ...

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piachu>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 08:04:57 MET DST

Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości
news:f6ehth$qlb$1@news.supermedia.pl...

> Jak wysyłam mail na jakiś serwer to nie mam wpływu na to co wymyśli jakiś
> "admin" po drugiej stronie. Ja nie stosuję tego nie mam zamiaru.

Ale tez nie powinienes miec pretensji do kogos kto sobie wprowadza
taka czy inna polityke obrony przed zalewem spamu, bo robi to za swoimi
drzwiami.
Zawsze mozna zmienic serwery na lepsze (jesli nie daja rady)
i zniknie problem kolejkowania. Taka jest cena wszechobecnego spamu. Life is
brutal.

--
s.