Re: home.pl ...

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 02:21:57 MET DST

RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> writes:

> Faktycznie jest - w nagłówku. Spodziewałem się w treści.

Hmm, tak to chyba sie nie da. W naglowku jest deklaracja, w tresci
sa tylko separatory.

> Tylko po co ta zmiana charsetu co chwilę?

To nie jest po cos, a tylko z jakiegos powodu. Z powodu przekodowania
z UTF-8 na ISO-8859-2 i US-ASCII, tyle ze program moglby zauwazyc, ze
to mozna zrobic nieco bardziej optymalnie.

> Jakoś na moje posty
> odpowiada normalnie, bez skakania po charsetach co chwilę.

Bo nie piszesz w UTF-8.

Nie wiem, moze w wolnej chwili sprawdze czy da sie to jakos
zmienic. XEmacs to skomplikowany twor - uzywa sie go zupelnie
niezle, ale wnetrznosci ma raczej trudne do zrozumienia.

Np. dopisania do listy "legalnych" na www.usenet.pl.

--
Krzysztof Halasa