Re: Netia i Niemcy

Autor: dragonite <dragonite.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 20:16:07 MET DST

Z tego co ja wiem to Netia ma zamknięty ring na Śląsku z wyjątkiem
Częstochowy. Np. z węzła w Rybniku światłowód wychodzi w kierunku Gliwic oraz
w kierunku Żor.
Jeśli chodzi o Częstochowę to jak najbardziej się zgodzę, że tam awarie były
często gdyż złomiarze przecinali światełko tktelekom na których Netia dochodzi
do Częstochowy. Ale z tym nie tylko Netia miała problemy lecz również GTS i
sam TKTelekom. A coś więcej o tych awariach ?? bo na polipie nikt jakoś awarii
na Śląsku Netii nie zgłaszał ? Nawet jak się przeszuka w googlach to nie ma
ich wiele. Z tego co wiem to wyjście w świat jest realizowane przez TDC i gdy
zwiększa się zapotrzebowanie na pasmo to TDC ma je automatycznie zwiększać,
poza tym jest jeszcze łącze zapasowe zestawione z DTAG. Ja jakoś pogorszenia
nie odczuwam. Pewnie, że zwykli użytkownicy nie mający CIR mogą to odczuć ale
to jest zupełnie inna klasa łączy i to jeszcze po światełku.