Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 13:26:31 MET DST

Akurat nie wiem o jaka firme chodzi, ale:

Łukasz Morawski <lukasz@lukaszmorawskiUSUN-TO.net> writes:

> wszyscy, którzy

bawią się w kolokację, hosting itp... zazwyczaj mają
> status LIR.

Podejrzane.

> Jak dla mnie - to podstawa, widać, że firma jest warta
> zainteresowania.

Nie widze zwiazku. Rownie dobrze mozna napisac "firma jest warta
zainteresowania, jesli jej szef jezdzi Ferrari".

> Firma, o której mówimy,

załatwiła sobie adres PI
> poprzez CDP. Tak na prawdę są własnością CDP.

Nie sa, LIR nie jest wlascicielem adresow. Mozna napisac, ze
provider jest "wlascicielem" adresow PA (w pewnym sensie - ale nie
PI), natomiast LIR ma sie do tego nijak.

> Nie mogą mieć status LIR
> i ułatwić klientą uzyskiwanie

adresów?

Bez bycia LIRem nie moga ulatwic klientom przydzialu adresow?

> widzę na ich stronie wniosek do
> RIPE o adresy. Jeśli oszczędzają na statusie LIR, to oszczędzają

> równie

ż w innych sprawach...

No jasne, chcialbys moze by nie oszczedzali w zadnych sprawach?
Logiczne jest chyba oszczedzanie na rzeczach, ktore nie maja
wielkiego zwiazku z wykonywana dzialalnoscia, tak by nie trzeba
bylo szukac wszelkich oszczednosci w tym, czym sie wlasnie firma
zajmuje (i w rezultacie sprzedawac jakosc "made in China")?

--
Krzysztof Halasa