Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?

Autor: 艁ukasz Morawski <lukasz_at_lukaszmorawskiUSUN-TO.net>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 11:46:19 MET DST

Witam,

Tomasz Pi艂at napisa艂(a):

> Erm, a co jest z艂ego w PI? PA rozumiem, ale PI?
>
> Ponc

wszyscy, kt贸rzy bawi膮 si臋 w kolokacj臋, hosting itp... zazwyczaj maj膮
status LIR. Jak dla mnie - to podstawa, wida膰, 偶e firma jest warta
zainteresowania. Firma, o kt贸rej m贸wimy, za艂atwi艂a sobie adres PI
poprzez CDP. Tak na prawd臋 s膮 w艂asno艣ci膮 CDP. Nie mog膮 mie膰 status LIR i
u艂atwi膰 klient膮 uzyskiwanie adres贸w? widz臋 na ich stronie wniosek do
RIPE o adresy. Je艣li oszcz臋dzaj膮 na statusie LIR, to oszcz臋dzaj膮 r贸wnie偶
w innych sprawach... Centrum danych? Szafa 42U + switch D-link, a
przynajmniej na ich stronie po prawej jest screen na kt贸rym widniej膮
porty z D-Link DES-3526. UPSy firmy Fidelkastro? :D Nazwa firmy r贸wnie偶
jest jak dla mnie trafna i profesjonalna. Od kiedy to GTS, CDP jest ich
partnerem? maj膮 wsp贸lne interesy? O referencjach nie wspomn臋... Do tego
ten _malutki_ spam na polipie... Je艣li chc臋 by膰 powa偶ny, to staram si臋.
G贸wno zawini臋te w papierek od cukierka, zawsze b臋dzie g贸wnem. Z mojej
strony EOT.

--
Pozdrawiam,
艁ukasz Morawski