Re: home.pl ...

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 00:35:18 MET DST

futszaK wrote:

> swoja droga fajne zabezpieczenie antyspamowe, zamiast podawania adresu
> email link do formularza...

A tak BTW - w druga strone nie dziala to juz tak skutecznie :)
Od 10 lat jestem uzytkownikiem HomeNEt. Przez ten czas jedno z moich
kont pocztowych utrzymywanych w sieci home.pl bylo celem ogromnej ilosci
spamu, ktory trafial do mnie z wielu naraz stron (kiedys zadalem sobie
troche trudu i posledzilem troche nadawcow). Pisalem w tej sprawie do
BOK Home wieloktrotnie - z zapytaniem czy daloby sie dodac do ich
formularza jakiejs wygodniejszej formy ochrony przed spamem niz
pojedynczego kopiowania kazdego adresu i wpisywania go na liste
blokowana. Cos w stylu funkcji "zaznaczone wpisz na liste blokowana" -
maja to juz nawet serwisy darmowe. Okazalo sie (mimo zapewnien BOK ze
pracuja nad tym) ze przerasta to sily programistow Home PL :) :) :) ...

Skutek byl taki ze musialem zlikwidowac w koncu to konto - widmo
codziennego przekopywania sie przez tony spamu zanim moglem uzyskac
dostep do istotnych dla mnie maili - bylo na dluzsza mete przytlaczajace.

Pozdrawiam
markooff