Re: Kolokacja w Krakowie

Autor: Łukasz Pierzchalski <lukasz_at_kells.torun.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 18:48:01 MET DST

Użytkownik "Niko Bałazy" <niko@list.pl> napisał w wiadomości
news:36d4b05fcaa887ef6cd10bd7337cadb4@news.home.net.pl...

> To jest tylko informacja odnośnie tego, że takie centrum zostało
> utworzone,
> jak najbardziej tyczy się tematyki polskiego intenretu. Ludzie, którzy
> szukają kolokacji czy innych usług cetrum danych zaglądaja na polip, z
> myślą, że znajdą tutaj jakieś informacje na ten temat.
> Krótko mówiąc dałem tylko informacje, że takie centrum zostalo utworzone.
>
> Myślę, że spamerem nie można okreslić kogoś, kto wysyła jedną wiadomość
> informacyjną - na dodatek dotyczącą tematu grupy.

Dobra nie ma sie co pieklić bo kolega i tak nie zrozumie idei tej grupy.

Za usenet.gazeta.pl zacytuje:
pl.internet.polip
Problemy Internetu polskiego i swiatowego. (Moderated)

Budowa Twojego centrum czy co tam masz to nie jest żaden problem polskiego
ani tym bardziej światowego internetu.
Równie dobrze mógłbym podać i reklamować swoją stronę na temat owoców
egzotycznych, bo inni programiści czy administratorzy często zaglądają na
polip i może ktoś się zainteresuje moimi ananasami :-)))