Re: Kolokacja w Krakowie

Autor: Niko Bałazy <niko_at_list.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 17:40:26 MET DST

futszaK <futszak@gmail.com> napisał(a):
> przepraszam bardzo, czym się różni drobny spam od niedorobnego spamu ?
>

> jak dla mnie spam jest spamem i już, każdy spamer wysyła drobny spam
> co
> nie zmienia faktu że nie mamy ochoty go czytać

To jest tylko informacja odnośnie tego, że takie centrum zostało utworzone,
jak najbardziej tyczy się tematyki polskiego intenretu. Ludzie, którzy
szukają kolokacji czy innych usług cetrum danych zaglądaja na polip, z
myślą, że znajdą tutaj jakieś informacje na ten temat.
Krótko mówiąc dałem tylko informacje, że takie centrum zostalo utworzone.

Myślę, że spamerem nie można okreslić kogoś, kto wysyła jedną wiadomość
informacyjną - na dodatek dotyczącą tematu grupy.