Re: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 10:41:02 MET DST
Message-ID: <ubergeek.20070626103658063041000@kondi.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Art from [ admin@kells.torun.pl ] ...

:> No i dodatkowo maja support tylko w godzinach 8h do 18h wiec jak sie cos
:> popsuje o 18:30 to to 8:00 trzeba czekac az ktos zareaguje. A czasy
:> reakcji maja slace - wiem z doswiadczenia. Do profesjonalnych zastosowan
:> troche sie to slabo nadaje.
:>
: Czego tak naprawdę Wam brakuje?
: Hmmm na sprzętową awarie mają 4 godziny przy tym servku. To samo na łącze.
: A systemowo? Hmm no chyba logiczne że jeśli bierzesz dedyka to troche znasz
: sie na systemach i co najwyżej sam coś zepsujesz a potem siedzieć i płakać w
: trybie Rescue.

a gdzie z cytowanego wyżej wyczytałeś że chodzi o problem systemowy?
jak najbardziej sprzętowy (serwery, switche) i być może 4h, ale liczone
od 8:00 dnia następnego bo wcześniej po prostu nie masz gdzie zgłosić
ticketu.

z drugiej strony uczciwie trzeba przyznać, że na rok przypada 1 taka
awaria, więc każdemu wedle potrzeb. klastra HA tam się nie da postawić :)

: Jak sie ktoś nie zna na administracji systemów to wchodzi w hosting
: wirtualny a nie dedyki. Prosta piłka.

jak się ktoś nie zna to nie wypowiada się na temat cudzych kompetencji, nie?

-- 
:|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/133@fidonet.org ]|:
Received on Tue Jun 26 10:50:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 Jun 2007 - 11:40:01 MET DST