Re: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana

Autor: Łukasz Pierzchalski <admin_at_kells.torun.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 17:22:31 MET DST

> No i dodatkowo maja support tylko w godzinach 8h do 18h wiec jak sie cos
> popsuje o 18:30 to to 8:00 trzeba czekac az ktos zareaguje. A czasy
> reakcji maja slace - wiem z doswiadczenia. Do profesjonalnych zastosowan
> troche sie to slabo nadaje.

Czego tak naprawdę Wam brakuje?
Hmmm na sprzętową awarie mają 4 godziny przy tym servku. To samo na łącze.
A systemowo? Hmm no chyba logiczne że jeśli bierzesz dedyka to troche znasz
sie na systemach i co najwyżej sam coś zepsujesz a potem siedzieć i płakać w
trybie Rescue.
Jak sie ktoś nie zna na administracji systemów to wchodzi w hosting
wirtualny a nie dedyki. Prosta piłka.