Re: Crowley - problem z laczem

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 00:32:29 MET DST

> Jesli mowiac Netia masz na mysli byle Futuro to odradzam, w centrum
> Wroclawia, w ciagu ostatniego miesiaca, byly 4 awarie, w sumie ponad 20h
> i to wszystkie gdzies w ichnim szkielecie.
> W czasie awarii o kontakcie z technikiem mozna tylko pomarzyc,
> o obiecywanym oddzwonieniu przez ich infolinie rowniez.

a fakt - netia sobie kupila futrzaki - ofertke mam bezp z netii
wiec raczej nie zestawia przez futuro tym bardziej ze E3 potrzebuje
na poczatek radio /ciekawe na jakim sprzecie zestawia/
a potem jak bedzie ok to swiatlo.
popatrze tez jak sie ma sla z oferty do zycia i czy faktycznie
nadzór nad łączami działa