Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - pro禸a o pomoc | PILNE

Autor: Piotr Gackiewicz <gacek_at_intertele.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 14:28:42 MET DST
Message-ID: <pan.2007.05.18.12.28.38@intertele.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Dnia Fri, 18 May 2007 10:25:52 +0200, Miros艂aw Jaworski napisa艂(a):

> Wniosek, je艣li dobrze pami臋tam, by艂
> taki - dlaczego klient poprawnie u偶ywaj膮cy us艂ugi ma cierpie膰, skoro
> dostawca, kt贸ry w ko艅cu powinien mie膰 do艣wiadczenie wynikaj膮ce z
> oferowania sprzedawanej us艂ugi, nie umie poprawnie opisa膰 produktu ( w
> szczeg贸lno艣ci ogranicze艅, kt贸rych przekroczenie mo偶e spowodowa膰, 偶e dana
> us艂uga nie b臋dzie mog艂a by膰 艣wiadczona i b臋dzie wymaga膰 zmiany na inn膮
> ).

Bajty wys艂ane i odebrane mierzy si臋 艂atwo.
Zadaj sobie jednak troch臋 trudu i spr贸buj sam opisa膰 kryteria
"ogranicze艅 zasob贸w". A potem, 偶eby ca艂a zabawa mia艂a jeszcze sens,
zacznij mierzy膰 ograniczane zasoby na wsp贸艂dzielonych serwerach na tyle
dok艂adnie, 偶eby dok艂adne wyznaczanie limit贸w (bo przecie偶 o to ci chodzi)
mia艂o sens.

Zapewne dojdziesz do wniosku, 偶e ca艂a zabawa kosztuje ci臋 (w szerokim
tego s艂owa znaczeniu) niewsp贸艂miernie wi臋cej, ni偶 masz z tego zysku i
lepiej niech dzia艂aj膮 naturalne ograniczenia - sko艅czone zasoby
dedykowanego sprz臋tu :-)

-- 
Piotr Gackiewicz
Intertele S.A. - operator system贸w ITL.PL i DOMENY.ITL.PL
al. T. Rejtana 1, 35-326 Rzesz贸w
TEL: +48 17 8507580, FAX: +48 17 8520275, INFOLINIA: 0 801 335523
Received on Fri May 18 14:30:05 2007

To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 18 May 2007 - 14:40:02 MET DST