Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 12:57:51 MET DST

W artykule <f2ii32$48q$1@atlantis.news.tpi.pl> K. napisał(a):

> Moze GTS Energis? Maja bardzo fajna kolokacje pod Wawa.

Może i u kogoś GTS działa dobrze, ale my się wynosimy od GTSu w ciągu
najbliższych 2 miesięcy. Awarie łącza są usuwane po upływie około 1.5
tygodnia. Fachowców mają takich, że muszę im mówić co muszą zrobić,
bo oni sami nie wiedzą.

I nie rozmawiałem z jedną osobą, lecz z co najmniej 4. Ostatecznie
po interwencji u dyrektora, łącze zostało naprawione po 2 dniach.
Ale nadal mam uraz do GTSu i będziemy zakładać inne łącze naziemne
(radiowe mnie nie interesują).

Jacek