Re: Administratorzy TKT wstydźcie się

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 19:47:02 MET DST

> o godzinie 14 wycieli mi te 3 ip i przesłałem kolejne 2 których nie
> wycięli, bo nie generowały ruchu jak powiedziałem ze maja je wyciąć bo one
> robią 1k pakietów to usłyszałem ze admin pojechał i będzie za 5 godzin.
> Atak był z 5 ip. Od zgłoszenia do wycięcia minęło 21 godzin.

1kppsów ? wiesz... jakby to był milion ppsów - ale 1kppsów to jest _NIC_

> Gdyby nie było drugiego łącza to aż strach pomyśleć.

Pomyśl o projekcie BGP BlackHoling
http://networkers.pl/bgp-blackholing/members.html

nie musisz mieć BGP żeby móc wstrzykiwać adresy IP które mają być blokowane
- ale Tylko Twoje DST IP.
Więc powinieneś być w stanie sam się wyciąć.

Ja sam nawiasem mówiąc musze się w końcu wziąść i zestawić z tym sesje do
porządku
bo z okazji posiadania sheli ostatnio zaczęły się dziwne klocki.

Marcin