Re: Administratorzy TKT wstydźcie się

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 17:12:31 MET DST

Marcin Kuczera pisze:

> No widzisz, to nie jest takie proste. Ostatnio ataki są tak rozproszone, że
> przemiata z różnych SRC IP, miesza portami itd - także DST potrafi
> przelecieć
> się po kilkuset adresach. Wtedy nie bardzo można cokolwiek zrobić - jedynie
> ratelimit założyć na zestaw adresów DST, ale.. nie każdy router to potrafi
> zrobić.
> Np. duże junipery mogę nie mieć tej funkcjonalności - zależy od interfejsu
> czy jest za 100tyś pln czy za 300tyś pln.
>
> Ciekawie jest jak masz fajnego dostawce i sam się limitujesz i zajmujesz
> [...]

o godzinie 14 wycieli mi te 3 ip i przesłałem kolejne 2 których nie
wycięli, bo nie generowały ruchu jak powiedziałem ze maja je wyciąć bo
one robią 1k pakietów to usłyszałem ze admin pojechał i będzie za 5
godzin. Atak był z 5 ip. Od zgłoszenia do wycięcia minęło 21 godzin.
Gdyby nie było drugiego łącza to aż strach pomyśleć.