Re: Promocje problem ?

Autor: Karol Knapik <karol_at_kk.com.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 21:21:50 MET DST

sa lokalizacje za w ktorych daje jeszcze inne rozwiazanie , ale warunek ze
mam konkretne lokalizacje okablowane, co niestety w naszym miescie jest
problemem.
Przyklad:
 np symetryk 1,5 Mbit za 79 PLN , ale pierwsze 4 GB danych dziennie masz do
5Mbit .
czy 512 kbps 39PLN piewszy 1GB 2Mbit

Trzeba jakos sobie radzic mieszy innymi z takimi jak chello

U nas na troche ponad 200 blokow/wiezowcow mamy dwie kablowki ktore
przebijaja sie miedzy soba UPC kontra Polnet

--
Pozdrawiam:
Karol Knapik
Użytkownik "Sied@r" <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> napisał w wiadomości
Piotr KUCHARSKI napisał(a):

> O, naprawdę? Chello za 99 brutto na 18 miesięcy daje 512 Kbps... upload.
> Download 5 (słownie pięć) Mbps.
>
> p.

w sumie za tyle to tez moglbym tyle dawac.
torrenty za bardzo sie nie rozpedza, ze wzgledu na ratio
w sumie taki abonamet bylby oplacalny