Re: Promocje problem ?

Autor: Tomasz Kniaz <tkniaz_at_openbsdpl.org>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 19:50:06 MET DST

kulek wrote:

> Wiem natomiast jak dziala neo w mojej miejscowosci.
> Przez wiekszosc dni w tygodniu osiagniecie predkosci powyzej 256 jest
> krotkotrwale. Najlepiej to chodzi w niedziele od godziny 6 do 11.
> I co z tego ze maja predkosc do 512 jak bardzo rzadko można ją osiągnąć.

Usluga nie gwarantuje wlasnie "do 512".

> Wracając do tematu.
> Promocje to jest naciąganie w jak najgorszym mniemaniu tego słowa i
> ustawodawcy powinni się tą kwestią zająć

Zeby sie czyms odpowiedzialnie zajmowac to nalezy miec chociaz
podstawowa wiedze z danej dziedziny... wiec moze lepiej niech sie nie
zajmuja.

Poza tym (sjp):
#v+
1. działania zmierzające do zwiększenia popularności jakiegoś produktu
lub przedsięwzięcia; też: każde z tych działań
[...]
#v-

Mnie w promocjach (nawet tych TP) nic nie przeszkadza.

--
TK