Re: Coś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 23:28:30 MET DST

Łukasz Pierzchalski napisał(a):

> Kolega się raczej myli. O ile dobrze pamiętam to zassady wyglądają zupełnie
> inaczej. Jeśli zrezygnujesz teraz z DSL (do 16 kwietnia) do nie weźmiesz
> nowego DSL-a z promocji która aktualnie jest wprowadzona - tak było z

Problem w tym że 31.marca.2007 roku skończyły się promocje również na
DSL !!! Tu jest haczyk, pewnie dlatego aby nie wypowiadać umów ze
starych lojalek bo za nie płacimy sporo.
Nie mając alternatywy na nową tańszą ofertę nikt nie zrezygnuje.
Coś mnie w nosie kręci że wejdzie coś nowego po 16.kwietnia.2007.

Chyba się zdecyduje i w poniedziałek złoże wypowiedzenie, jakoś bez
4000/512kb/s wytrzymam, pewnie za chwile się coś pojawi.

Michał Sz.