Re: Coś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony

Autor: Łukasz Pierzchalski <giqus_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 20:10:13 MET DST

glappo <glappo@ANTl.banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał(a):

> mozesz do poniedzialku włacznie czyli 16 kwietnia wypowiedziec bez
> konsekwecji dsl, podobnie jak to bylo swego czasu z neo
> co tyczy braku nowych promocji na dsl to jest to spowodowane wlasnie
> mozliwoscia wypowiedzenia jego
> znaczy tpsa nie chce dawac nowej promocji puki mozna wypowidziec dsl aby
> klienci ktorzy chca miec dsl nie wypowiadali go i brali od nich nowej
> promocji
> czyli promocji na dsl i nowych opcji trzeba spodziewac sie od wtorku ;-)
>
> co tyczy braku promocji fr to tez mnie to dziwi ale skoro do dnia
> [...]

Kolega się raczej myli. O ile dobrze pamiętam to zassady wyglądają zupełnie
inaczej. Jeśli zrezygnujesz teraz z DSL (do 16 kwietnia) do nie weźmiesz
nowego DSL-a z promocji która aktualnie jest wprowadzona - tak było z
lojalkami na neo w lutym. Więc jaki deal mieliby jeśli zrezygnujesz przed 16,
a po 16 weźmiesz nowego DSL-a? Chyba nie o to im chodziło.

Bardziej mnie zastanawia brak konstruktywnej oferty na FR. Chce zrezygnować z
DSL na rzecz FR - ale nie za taką kase. Niestety Netia nie jest na tyle
potentatem żeby zapewnić mi taką jakość usług. Bądź co bądź na molocha
narzekać nie mogę. A lokalnie (Toruń) wyjścia innego pewniejszego nie mam.