Re: home.pl - szantażowane

Autor: <vovcia_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 10:31:48 MET DST

On 13 Kwi, 09:31, Paweł 'Róża' Różański
<r...@rot13sevxb2rot13.onet.pl> wrote:
> Nawet jeśli, to dolary przeciw orzechom, że nic im nie zrobią, tylko
> postraszyć chcą. W związku z czym chłopaki się nauczą ważnej życiowej
> lekcji, że nie warto być uczciwym, albo przynajmniej zachować anonimowość
> i 'występować w środowisku hackerskim pod pseudonimem' i nie łączyć się z
> domu.
Mam szczerą nadzieję że coś im zrobią.

Myślę że środowisko hakerskie o którym mówisz przyjmie to z
nieukrywaną radością i ulgą. Bo dla środowiska hakerskiego Michały
zrobiły taki syf, że są na tym polu kompletnie spaleni. Syf niwecząc
próby przełamania medialnego stereotypu złego "hakera" który włamuje
się w celu uzyskania korzyści majątkowych, bezpodstawnego nagłośnienia
swojego nazwiska itp. a robi to z reguły dlatego że ma małą fujarkę.

Nie znam hakerów którzy ukrywają swoje imiona i nazwiska.

Nie mówię tu oczywiście o Chińczykach, Białorusinach etc. którzy są do
tego zmuszeni panującym ustrojem.

pozdrawiam,
Vladimir Mitiouchev