Re: [OT] Monopol TKT w budynkach DOKP

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 21:55:48 MET DST

Wemif napisał(a):
> Moze to nie do konca na polip, ale tu chyba jest najwiecej zorientowanych.
>
> Jest budynek DOKP (Dyrekcja Okregowej Kolei Panstwowej), dokladniej
> we Wroclawiu, ul. Joannitow 13. W tym budynku sa praktycznie wszyscy
> znaczacy operatorzy, jest tez siec strukturalna TKT.
>
> Chcac podlaczyc sie do ktoregos operatora, pomiedzy pomieszczeniami
> w tym budynku, nalezy skorzystac z TKT, gdzie polaczenie skretka dwoch
> punktow w budynku kosztuje okolo 900zl netto miesiecznie(sic!).
>
> Ponoc DOKP nie zgadza sie na kladzenie innych kabli, nie probowalem,
> [...]

Kiedyś wałkowany był temat spółdzielni i braku możliwości zakazania
przez administratora budynku ułożenia kabli do abonenta operatora
telekomunikacyjnego.
Czy w tym wypadku nie działa ta sama zasada?
Skoro wynająłeś kawałek miejsca w budynku masz prawo do lokalu, masz
więc zatem prawo podciągnąć sobie np. telefonu od tepsy a na nim
neostradę. Czy kolejarze w momencie gdy już wynajęli pomieszczenie mają
prawo tego zabronić?
Z jeszcze innej beczki - nie wiem czy budynek przy Joannitów nie jest
jakimś cholernym zabytkiem i może jest zakaz utykania następnych kabli.

--
Olek