Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 17:32:18 MET DST

Przemysław Gubernat napisał(a):
> [..]
> Zastosowanie takiego sprzętu podnosi koszta, czyli znów wydatek a zysk niewielki :/

właśnie dzisiaj czytałem o laptopach za 100 dolarów, że już niedługo
będą dostępne. Zaczną to rozprowadzać w afryce i krajach 3-ciego świata.
Ciekawe czym się kierują producenci? (Intel i kilku innych wielkich)
Przecież na takich laptopach zarobek niewielki. Jak się doliczyć tego
ile kasy na to poszło to już pewna strata wychodzi.
Dlaczego więc w to firmy prywatne wkładają pieniądze, gdzie logika,
gdzie zysk?
Dlaczego Microsoft szkołom daje komputery z Windows za śmieszne pieniądze ?

:)