Re: Gminny internet

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 10:10:43 MET DST

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <ss7pro@gmail.com> napisał w wiadomości
news:eujaov$nb3$1@atena.e-wro.net...
> http://telepolis.pl/news.php?id=7924
>
> Co to za moda zapanowała w Polsce, że kazda gmina chce mieć swoją sieć radiową
> ?
> Dlaczego państwo pcha się w sektory gospodarki gdzie powinni działać tylko
> prywatni inwestorzy ?
>
> Gminy nie mając kompetencji w takich obszarach skazane są na współprace z
> firmami wdrożeniowymi, które kasują za budowe sieci a potem reguralnie
> za jej utrzymanie. Ciekawe czy któraś z gmin przeliczyła czy nie taniej
> było by kupować hurtowo usługi u operatora, który by taką sieć zbudował.

> [...]
Ostatnio mialem telefon, od kolegi chyba (burmistrza miasta X)
i ten niby burmistrz sie pyta o koszty budowy sieci darmowego internetu
no bo tak sie stalo ze obiecal wyborcom no i teraz wypadalo by
cos im tam rzucic, oczywiscie kolejka firm do budowy/utrzymania
juz jest.

Padl nawet pomysl odkupienie przez miasto juz istniejacej czyjejs sieci.

IMHO Glupota totalna i powinni tego zabronic. Darmowy internet niech robia
na swietlicach dla dzieci, a nie w calym miescie.

Czy to nie dumping ?