Re: Gminny internet

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 23:54:29 MET DST

Tomasz Paszkowski napisał(a):
> http://telepolis.pl/news.php?id=7924
>
> Co to za moda zapanowała w Polsce, że kazda gmina chce mieć swoją sieć radiową ?
> Dlaczego państwo pcha się w sektory gospodarki gdzie powinni działać tylko
> prywatni inwestorzy ?

Nie jestem pewien, czy obecnie promowane rozwiązanie jest optymalne, ale
zoacz, co sie stało po pierwszych przetargach. Era własnie szczęsliwie
uruchomiła pierwszego TRXa, tylko po to, żeby im Strezyńska
częstotliwości nie zabrała. Netia obstawia obszary biznesowe, NASK coś
tam struga na szkieleczczyźnie, a E Internets opyliło swoje pasmo.
SKutek - jak nic nie było, tak nic nie ma.

M.