Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 11:47:37 MET

futszaK napisał(a):

> Reasumując, bo wydaje mi się iz drążenie tematu na niewiele się zda/
>
> W Polsce przyjęło się że:
>
> 1.Kazdy operator z dosyć dobrym skutkiem pilnuje dostępu do swojej sieci,
> zwłaszcza dostępowej
> 2.Wszelkie działania mające na celu udostępnienie w/w sieci są na tyle
> kosztowne że raczej mało opłacalne
> 3.Chcący świadczyć usługi na rynku lokalnym winni raczej zainwestować w
> budowe własnej sieci radiowo-kablowo-światłowodowej.
>
> Cała reszta to do niczego nie prowadzące dyskusje o charakterze raczej
> akademickim.

Bo TP trzeba zostawić w spokoju i tylko wymagać przestrzegania
obowiązującego prawa (żeby nie było państwo w państwie) i skupić kilku
innych operatorów na stworzeniu poważnej konkurencji na rynku dla
średnich i małych operatorów (której obecnie nie ma)

Gdyby jakaś firma postawiła na pośredników i do tego prócz netu dawała
VoIP i TvOIP (do dalszej odsprzedaży) lokalni operatorzy przejęli by
bardzo dużą część rynku (bo mają dużo atutów których TP nigdy nie będzie
mieć).