Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie

Autor: Maciej Jan Broniarz <gausus_at_gausus.net>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 10:55:54 MET

22-03-07, futszaK <futszak@gmail.com> napisał(a):

> zastanawiam się co robią w tej sprawie specjaliści do spraw rozliczania
> tych którzy cokolwiek w tym kraju zrobili czyli nasz obecny rząd
>
> czy wzięli się za rozliczanie tych co sprzedali TPSA ?

Rozliczanie nastepuje jezeli jest oplacalne dla rzadzacych, mozna
pograzyc przeciwnikow politycznych, nie ma ryzyka ze samemu sie
skompromituje.
Grzebanie w prywatyzacji TPSA nie przyniesie wladzy zadnych korzysci,
ergo nie ma po co ruszac tematu

gausus

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus@gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |