Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_nouspam__at_gmail.com>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 10:50:32 MET

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs@hor.net.pl> napisał w wiadomości
news:ettihv$2bni$1@news2.ipartners.pl...

> Radek, a gdzie i kiedy ja Ciebie oplułem ? Czy to, że nie podzielam
> waszych poglądów oznacza, że was opluwam i jestem agresywny ? Wiele można
> o mnie powiedzieć, ale akurat nie to, że nie ważę słów.

Takie odnoslem wrazenie :)

> AFAIR to Ty i Jan Werbiński nazywaliście mnie "betonem", etc. Właśnie
> dlatego odechciewa mi się wypowiadać na polipie, gdyż przywykłem do nieco
> innych form dyskutowania. Zresztą nie tylko mnie. Zauważ ilu ludzi
> siedziących w tej branży od lat dziewiędziesiątych zabiera w tej chwili
> głos i wyciąg sam wnioski.

Nigdzie nie napisalem ze jestes betonem, ale juz nudzi czytanie caly czas
o tym ze tepsa jest "nasza" i teraz nas oszukuje. TPSA jest firma prywatna,
kasa z jej sprzedazy pewnie poszla juz dawno na rozne cuda swiata, moze
i na becikowe albo inny social.

IMHO Pretensje mozna miec tylko i wylacznie do rzadu.

Z drugiej strony postaw sie w sytuacji inwestorow ktorzy posiadaja udzialy w
TPSA,
to nie sa darczyncy :)