Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 10:33:46 MET

On 2007-03-22 10:17, Radosław HORODNICZY wrote:

> To ze TPSA dostala w spadku po PRL cala infrastrukture, a potem zostala
> razem z nia sprzedana, to nie moja wina, a "wina" tych co prywatyzowali ze
> nie umieli tego odpowiednio rozdzielic.
>
> Watek dotyczy glownie neti ktora wszystko wybudowala sama, nie rozumiem
> skad u ciebie agresja i chec opluwania np mnie. Moze opluj tych
> co sprzedali TPSA.

Radek, a gdzie i kiedy ja Ciebie oplułem ? Czy to, że nie podzielam
waszych poglądów oznacza, że was opluwam i jestem agresywny ? Wiele
można o mnie powiedzieć, ale akurat nie to, że nie ważę słów.

AFAIR to Ty i Jan Werbiński nazywaliście mnie "betonem", etc. Właśnie
dlatego odechciewa mi się wypowiadać na polipie, gdyż przywykłem do
nieco innych form dyskutowania. Zresztą nie tylko mnie. Zauważ ilu ludzi
siedziących w tej branży od lat dziewiędziesiątych zabiera w tej chwili
głos i wyciąg sam wnioski.

--
z.