Re: ICP / INEA - komentarze, opinie

Autor: Pan Staszek <devnull666_at_nasa.gov>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 15:38:04 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Oj, nie jestem pewien, czy problemy końcowych uzytkowników ICP są
> problemem polskiego (i światowego) internetu. Przymusu korzystania z
> usług ICP (INEA) nie ma przecież. Można mieć swoje zdanie na temat
> oferty ICP, co nie znaczy, że można tym próbować zaśmiecać polipa. Za
> chwilę na tej samej zasadzie mogą tu równolegle pojawić się posty
> zdesperowanych użytkowników mnóstwa innych sieci z rejonu powiatu
> poznańskiego, ale nie jest to bynajmniej core topic tej grupy.
> Zdecydowanie polecam do takich dyskusji grupy regionalne.
>
> Uszanowania z Poznania

Wiesz, wg mnie marudzenie klienta np. GTS, TKT czy innego również jest
śmieceniem na tej grupie. J był na tyle rozsądny, że podał link do forum
aby nie śmiecić tutaj. A o ICP /INEA to wiadomo jakie jest w Poznaniu
zdanie. Dzięki nim i specyficznej poznańskiej mentalności ludzie wolą
siedzieć w urynanetach zamiast korzystać np. ICP.

--
Pan Staszek