Re: ICP / INEA - komentarze, opinie

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 02:42:02 MET

Użyszkodnik J napisał:
> Witam
> i zapraszam do komentowania i zapoznania się z opiniami użytkowników sieci
> ICP / INEA.
> Znajdzie się może 'zadowolony' z obecnej oferty cenowej lub z super
> 'promocji'?

Oj, nie jestem pewien, czy problemy końcowych uzytkowników ICP są problemem
polskiego (i światowego) internetu. Przymusu korzystania z usług ICP (INEA)
nie ma przecież. Można mieć swoje zdanie na temat oferty ICP, co nie znaczy,
że można tym próbować zaśmiecać polipa. Za chwilę na tej samej zasadzie mogą
tu równolegle pojawić się posty zdesperowanych użytkowników mnóstwa innych
sieci z rejonu powiatu poznańskiego, ale nie jest to bynajmniej core topic
tej grupy. Zdecydowanie polecam do takich dyskusji grupy regionalne.

Uszanowania z Poznania

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE