Re: nikt nic nie pisze?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 22:30:30 MET

On Sun, 04 Mar 2007 12:54:32 -0800, Spacedust wrote:

> Czyli ka偶da firma hostingowa powinna otrzyma膰 peering z TP za darmo,
> poniewa偶 to g艂贸wnie klienci TP korzystaj膮 z zasob贸w umieszczonych na
> serwerach. Natomiast odwrotnie ma si臋 sprawa w przypadku zwyk艂ych
> ma艂ych ISP czy sieci osiedlowych, kt贸rych klienci pobieraj膮 dane od
> u偶ytkownik贸w Neostrady, Internet DSL itp. chocia偶by przez P2P.

O wypraszam ja sobie taki podzia艂 na r贸wnych i r贸wniejszych, jak mi kto艣
zamieni moje DSL4000 na symetryczn膮 4ke to moja sie膰 mo偶e wysy艂a膰 podobn膮
liczn臋 danych co odbiera.

 Nie widze najmniejszego powodu aby traktowa膰 gorzej dane kt贸rymi dziel膮
si臋 moi klienci ko艅cowi z innymi u偶yszkodnikami Internetu od milion贸w
b艂yskaj膮cych banner贸w jakimi zasypuj膮 czytelnik贸w po偶al si臋 Bo偶e dostawcy
tre艣ci.

--
futszaK
0601061867