Re: nikt nic nie pisze?

Autor: Spacedust <marek.zakrzewski_at_edu.wsnhid.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 21:54:32 MET

> futszaK napisał(a):

> gdybym zrobił punkt styku z TP. TO bardzo dużo tepsa by musiała mi
> dopłacać za ruch generowany z TP do mojej sieci ;)

Czyli każda firma hostingowa powinna otrzymać peering z TP za darmo,
ponieważ to głównie klienci TP korzystają z zasobów umieszczonych na
serwerach. Natomiast odwrotnie ma się sprawa w przypadku zwykłych
małych ISP czy sieci osiedlowych, których klienci pobierają dane od
użytkowników Neostrady, Internet DSL itp. chociażby przez P2P.

Autorzy dokumentu konsultacyjnego pochodzili z Poznania. Czy już
wiadomo jakie lokalizacje takich punktów wymiany będą dostępne w
Poznaniu ?