Re: Problem z DSL

Autor: pikraj <biuro_at_trixbox.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 19:33:50 MET
Message-ID: <1172946830.531488.124380@p10g2000cwp.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Mam to samo na DSL (parametry linii idealne) . Jak ok. 5 razy zerwie
łacze w ciagu paru minut, to dzwonie na 9330. I wzajemnie z
pracownikiem tpsa obserwujemy, jak rwie. Sprawa trwa juz od ok
25.01.2007. Zgłoszeń awarii jest juz ok 15 (czyli średnio co drugi
dzień). Po 2-3 godzinach (moze robia jakis reset), lącze mam znowu
idealne. Trzeba koniecznie zgłaszać takie awarie (najlepiej w trakcie
ich trwania) . Moze wreszcie zaczna analizować ten problem i cos
zrobią. Pojedyncze głosy nic nie dają, a duza ilośc zgłoszeń może
ruszy tpsa . Wśród obsługi technicznej istnieje podejrzenie, ze to
jest wina urządzeń firmy Lucent . Podobno w przyszłym tygodniu maja
cos wymienić na moim osiedlu. Poza tym Tpsa ma dokładnie
zarejestrowane, ile było zerwań łacza, więc stosunkowo łatwo jest
zgłaszać tego typu usterkę
Received on Sat Mar 3 19:35:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Mar 2007 - 19:40:00 MET