Re: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -

Autor: Bartosz 'bart' Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 19:24:12 MET

Piotr KUCHARSKI wrote:

> A ja się nie zgadzam. Bardziej bym wolał większe przepustowości,
> np. 10Mbps albo i 100Mbps, z ustawionymi limitami. Owszem, rozsądnymi,
> rzędu, powiedzmy, 50GB. I możliwością dokupienia kolejnych gigabajtów.

Dokładnie ja także widziałbym bardziej szerszą ofertę dostosowaną do
różnych potrzeb. Mam co najmniej kilkanaście przypadków gdzie znajomym
do www/poczty/gg i skajpa spokojnie by starczyło te 10GB nawet, tylko w
rozsądnej cenie z możliwością dokupienia więcej. A same chętnie
przytuliłbym te 10Mbps albo lepiej z limitem 30GB i public IP.

--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski